ordbajs

Jag har såå tråkigt..

De e vår ute o ja sitt instängd vid min dator o skriver o skriver o skriver på min innehållsanalys o gör meningsenheter o grejar ja.. såå kul

Jag provade att gå ner på skolan imorse... men ja kände mig ba trött o hängig.. Jävla förkylning, kan den bestämma sig snart eller? Slå ut ordentligt så ja blir toksjuk eller låt bli.. De e så jobbigt när man e så där halvseg o varken e sjuk eller frisk.


Iaf så e de så sjukt tråkigt, ja sitt här o tittar ut genom fönstret o längtar ut.. men inte då.. min kära gruppkompis carolinn blir nog arg på mig om int ja ha gjort klart de hära tills imorron, så de e bäst ja stannar inne o grejar då.. o hoppas solen stannar några timmar till så får ja gå ut sen..


O inte e ja speciellt effektiv heller när ja sitt här o pluggar.. kommer på så många ursäkter för o göra nåt annat.. Tex. oj telefonen ringde, då måste ja förflytta mig till soffan o prata i telefon.. sen att samtalet varade i 3 minuter o att ja satt i soffan i 20 spelar ju ingen roll.. eller så surfar ja runt på onödiga sidor.. kollar om de hänt nå kul på facebook, eller NL.. eller kollar in öas hemsida e ju rätt spännande.. Västernorrland ska också va me i sjuksköterskestrejken såg ja.. intressant.. o nu tänkte ja ta en paus till o kolla på gilmore girls, men då ha dom jäklarna på 5an flyttat programtiden så de börjar inte förrän 15.40.. så de fick ja int använda som ursäkt heller.. så då tar ja o skriver blogg istället då haha..


Nä nu ska ja ta mig i kragen o göra klart de här.. bara 3 artiklar kvar nu o innehållsanalysera tjiiioooohooo


hörsa


Kommentarer
Postat av: Camilla

innehållsanalyser..ryser bara jag hör ordet;) Men hoppas det går bra...och krya på dej masssor nu emmapemma för imorrn ha vi ju en dejt inbokad ju=)
Kram kram

2008-04-16 @ 16:58:30
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0