sööndaaaaaaa

jo men så vart de sönda helt plötsligt!
hur ha min helg vart då?

jo så här va min helg:

igår fick ja då tebax mina saker av J, gick smidigt, sa inte ett ord till varann.. känns ju moget som men jaja..
sen på kvälla så undra MP om ja inte ville parta me dom.. va ju lite tveksam ett tag för ja va ju inte superpartysugen men jaja jag gick dit iaf. o de sluta me att vi gick på statt (o nej, statt kommer inte o bli nya innestället, de e en fluga som snart går över) efter o vart där i typ 7,5 minut så springer ja såklart in i J, bokstavligt talat.. o då vettni ska ju han såklart ha deeptalk me mig o reda ut våra problem.. så vi går o sätter oss o pratar.. eller han prata o ja lyssna.. o inte ha han nå vettigt o säga heller "men emma, de bara vart så, de va ju inte meningen, jag tycker ju om dig"
eh ursäkta??? men de kan väl inte "bara bli så" typ 100 ggr på 4 veckor?? eller.. jaja skit samma ja ä int så intresserad iaf..
sen va ja lite less o tänkte gå hem, men sen kom de faktiskt lite roliga människor oxå så då tyckte ja de kunde va värt o stanna.. så sammantaget hade ja faktikst väldigt skojigt..

ida ha ja hurtat mig o vart ute o joggat o sen ha ja mest lekt me katten...
sigge e så söt nuför tiden, han ha blivit som värsta kattungen sen kaysa försvann.. han leker o leker.. o e inte alls så rädd o försiktig som han alltid ha vart.. de e lite kul :)

nä nu ska ja se på film :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik med stort Y

va? har du blivit duktig att börjua jogga? .... det trodde jag inte om dig hahahah

2008-04-07 @ 20:01:49
URL: http://lill-fred.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0