There's a bit of emma samuelsson in all of us

haha camilla gav mig just länken till världens roligaste (och meningslösaste?) sida

http://www.sloganizer.net/en/

man får slogans på sitt namn
här kommer några av mina:

There's a bit of emma samuelsson in all of us

Easy emma samuelsson

emma samuelsson is my world

emma samuelsson for your life

Every emma has a story

emma, there's no better way

haha nä nu ger ja upp.. ja börjar ju känna mig lite billig..

ska kolla sigge o

sigge ziggilurv, just the best.

There is no life without sigge ziggilurv

haha de här börjar ju bli rätt kul.. måste prova kaysa oxå :)

oh my good it is a kaysa

Don't get in the way of kaysa


The best kaysa in the world

nä men fy.. nu börjar de bli lite läskigt.. dom där va ju nästan för klockrena beskrivningar på henns personlighet

prova sidan, den va skoj.. va man nu ska me slogans till :)


Kommentarer
Postat av: Anette

hihi det där var lite kul! nu blev genast min dag lite bättre...Råkade ut för ett nerdrogat äckel på Tunnelbanan från skolan...INTE ROLIGT!!!!
Var så j-la rädd...Men med att läsa din blogg blir man ju på bättre humör:-) KRAM...

2008-04-18 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0