tralalala

idag ha fan min telefon ringt 100 ggr.. men tro inte att ja ha vart poppis inte, de ha vart telefonförsäljare varenda gång..

först va de en som ringde o störde mig när ja va sjukt upptagen me o ligga ute på bron o sola, så ja va tvungen o gå ända in o svara, i tron att nån kär vän ville mig nåt.. men icke då
"hej jag heter anders, jag ringer från blabla bla, o jag vill ge dig ett supererbjudande o prova äppelcidervinäger, d e jättebra för ämnesomsättningen och man går ner i vikt..." (på jättebred stockholmska"
- ja vadå, tycker du ja e tjock eller?
- nä men de vet ju inte jag, jag har ju inte sett dig..
- nä men då kan du väl inte ringa o säga att ja ska gå ner i vikt

ja sen precis efter ja lagt på så ringer de igen, ja va säker på att de va nån nerkopplingssignal eller nåt.. men icke då, nu va de en peter från ett marknadsföretag som ville veta vilket digitaltvföretag jag har..

o sen nu på kvällen så ringer de igen, o ja vart så glad för ja sitt ju här o e alldeles ensam o övergiven, men icke då, nu va de nån som ville sälja försäkringar mot bröstcancer o livmoderhalscancer, ja vaddå ja lär ju ha sjukförsäkring som alla andra... så envisa emma vägrar gå me på såna dumheter..

ja o inte nog me de, alldeles nyss ringde en tjej som pratade suuperfort (hon måste nog hyperventilera mellan sina samtal, för ja tvivlar verkligen på att hon hann andas at all) o hon ville minsann oxå att ja skulle prova äppelcidervinäger (vet dock inte om de va samma företag, ja hann inte me o lyssna för hon va för snabb)

så int nog me att ja blir trakasserad me alla dessa telefonförsäljare just idag, dom envisas me o tycka ja e tjock oxå.. taskiga jäklar


kan ingen ringa mig o va snäll o go o vilja MIG nåt då? vart e alla mina vänner? har ja bara telefonföräljare som vill prata me mig?

jaja nu ska ja äta mat iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0