Vårstämning


solen klättrar nerför skyn, bilarna kör i karavan
o när ja vandrar uppför avenyn äre våååårstääämning i staaaaaan lalallalalala

bra låt de dära, 10 poäng till den som vet vem som skrivit den Blink

asså shittans va vackert väder de är.. fan ja börjar ju nästan gilla värmen..

ida ha man sutte nere i hamnen me laptopen o tokskrivit på vår kära baby, c-uppsatsen.. tror ni man blir glad när man ha handledning kl 16.45 en freda eftermidda o får höra att man måste skriva om hela resultatet, för att syftet stämmer inte överens?? näää de blir man inte.. men men, man ska int klaga, bara bita ihop o käka en lakritspuck o sätta sig o skriva om de Superglad

så d e va ja ha pysslat me idag

nu ikväll kom ja på att jäklar, ja må ju he mig på en affär o köpa tamponger o kattmat, så ja hoppa på cykeln.. o helvete va kommunnissarna här i övik ska få bakläxa av mig, eller äre vägverket.. hm ja veit inte, men dom jävlarna som bestäm när man ska sopa gatorna ska iaf få fan för de hära.. all jäkla sand dom ha hett ut i vintras ligg kvar o dammar.. o varenda jävla bil som blåste förbi mig i si så där 120 knyck gorde så de damma i mina ögon.. o ja som inte tog på mig nå solbrillor ikväll, ja blir j för cool me dom på asså, så de va ju lix bara o blunda o hoppas ja inte körde in i nåt.. så om ni undra vart all sand som legat åp vägen är nu, så kan ja berätta att dom e i mina ögon!

o vet ni, kassa-killen is back!! han som ja ha ägnat hele den tid ja bott här i övik (3 år) åt o flörta me varje gång ja e o handlar, i hopp om att han en vacker dag ska resa sig upp från kassan o ta me mig på sin vita häst som han säkert har parkerad ute på parkeringen, o rida me mig till sitt slott o leva lyckliga i alla våra dar, me halva kungariket, HAN e tillbax.. ja ha ju int sett han på flera månader.. men nu minsann satt han ju där me sina vackra ögon o vita tänder, solbränd o snygg o ba såg helt WOW ut.. fan man önksa ju att man köpt nåt hetare än tamponger o kattmat, som en ostbricka o lite cider typ, då hade man ju kunna drage till me "tjena snygging, sak du me hem o käka ost o hångla?"
men de kändes ju som att "tjena snygging, ska du me hem o ha mens o mata katten?"- inte skulle funka lika bra.. så ja sa inte så.. ja nöjde mig med ett "hej, en dosa grov portion oxå tack"

jaja hörrniii, nu ska ja mata katten, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0