kräfta

fy faaan va kul jag hade igår..
men kanske jag tog lite för många snapsar, jag vet inte om jag e bakis eller fortfarande full nu..

o så mycket mat vi fick ihop..

men så här gick de igår, hela dan va det växlande mellan strålande sol o regn, vid 16-tiden vart de toksoligt, så jag gick ut o började ställa fram borden o lägga på dukar.. o så klart, precis när jag fått på duken (med lite assistans av sabine) så kom världens störtskur..då gav jag upp, o så hyrde vi slalomstugan (de e fan bra o bo granne med en slalombacke)
så de va bara o packa ihop allt o dra dit.. o invänta Persson... o som vi väntade.. vi hade bestämt kl 18.. vid 20 kom han, var även han som hade stereon, så han va efterlängtad..

o hungrig var jag.. vi blev iaf 17 stycken som åt, plus typ 10 st som kom på efterkälken o inte ville äta me oss så de blidde ju en hel hög me människor.. o jag fick dom ju till o med att leka mina lekar o sjunga snapsvisor, imponerande.. o jag fick dom att stå ut med min musik i flera timmar.. det händer inte ofta att jag får spela min musik.. så ja sammanfattningen va ju då att jag hade skitkul..

o så hitta jag söta pojkar oxå haha, för att göra det lättsamt så hette båda markus.. o nu har dom smsat mig hela natten, o jag lyckades döpa dom båda till markus i telefon, så jag vet inte vem av dom som ha skrivit vad hahahaha

ja hörrni... de hära va störtkul, blir en ny kräftskiva nästa år!!! i promise, vart jag än bor om ett år så ska jag komma till övik o styra upp en kräftskiva!


men dagens största problem, det är vattnet.. de e ju nån ledning som ger öviks hushåll vatten som gått sönder pga regnkaoset i torsdas, så vi måste ju koka vattnet innan man kan dricka det..förstår ni hur otroligt jobbigt det är att vara dyngbakis o inte kunna dricka vatten... tar ju typ 100 timmar o koka vatten o innan de blir kallt.. jobbigt värreeeee 

Kommentarer
Postat av: sarah

Låter som man missat ngt där. Jag och du har väl samma musiksmak också dessutom:)

Hoppas på att få se lite bilder också.. nästa år LOVAR jag att komma!

2008-08-31 @ 17:50:31
Postat av: Stoffe

stackars tanten

2008-09-01 @ 09:48:01
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0