mooorniiiing



morrn morrn!
då hade klockan blivit morgon.. huuääää
o här sitt lill-emma o drick kaffe o käkar töörbröd..  jag har absolut ingen frukost.. men jag har goda förutsätningar för att kunna skaffa.. jag har en jäkla massa bröd (bakade häromdan, så frysen full) men inget pålägg, jag har 3 paket flingor, men ingen fil eller mjölk... en snilleblixt ide jag borde fått för flera dar sen vore ju o åka o fylla på kylskåpet.. jaja, nåt ska ja väl ha o roa mig med efter jobbet oxå

sen ska ja ta o plugga in mina värstinghögtalare oxå, nu jävlar ska kära patrik (grannen) få igen för att jag har tvingats lyssna på den där jävla casacada hela jävla sommarn (ok, ska erkännas att jag faktiskt inte BARA köpte dom för att störa grannarna, jag behövde faktiskt högtalare oavsett)

sen ikväll ska ja åka te emelie o spela rummy.. helt såld på det nu.. kortspel e fan underskattat, mer kort åt folket!!

näe hörrni, nu ska hon in i duschen.. en sak som va jobbigt med o bleka håret, de va att det fick en konsistens som svinto typ.. går åt typ 7 flaskor balsam vid varje hårtvätt för att få det kambart över huvud taget.. men ja känn mig lite frän i blont hår.. lite som blondinbella... kanske ska börja blogga om tuggummi o mina senaste inköp (ooouuups.. jag gjorde visst det redan mwahahaha.. men jag lovar att mina högtalare inte e rosa o glittriga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0