nu så

nu e strejken över :)

mina krav var:
mer besökare, mer kommentarer, mer beröm för att jag e så himlans underbar.. men jag gjorde som sjuksköterskorna, o gav med mig utan o få ett skit :)

soo here i aaaaaaaammmmmmmmmmm, rock you like a hurricane lalalalalalaaaa

just nu håller mitt liv på o rasar, framtiden var inte som den brukade, jag lever i ett kaos.

men jag har bestämt mig.. allting har ett slut, livet har ett slut, en bra film har ett slut, en lyckad natt och en arbetsdag har ett slut.. livet som öviksbo har även det ett slut.. o det slutet är VÄLDIGT nära nu.. jag har jll.se som favoritsida (jämtlands läns landsting alltså) som ständigt besöks o spanar in nya jobb.. o jag har anmält mig som bostadsökande i  hos ostersundsbostader... men ja.. kölistorna e typ 200-800 pers före mig.. så så hoppfullt känns de ju inte o hitta nånstans o bo.

kärleken.. ja hur e de egentligen me den? man kan ju undra.. men kär e ja iaf

vem som e med barn får ni inte veta riktigt än, lite vill jag ju suga på karamellen..

för övrigt så håller jag mest på o jobbar (ska jobba 4 helger i rad, har gjort 3 nu... tro om de börjar kännas som man vill ha ett liv) o planerar för kräftskivan (som de flesta av er som läser den här bloggen redan blivit bjudna till)

jag har satt ihop 7 sidor me snapsvisor (så förbered er på o snapsa) o så ska d lekas:
* tipsrunda
* skedstafett
* talboll
* hemligheten
är några av lekarna som e inplanerade än så länge
 
så nu jäklar ska de bli brakfest.. nån som har en cd-brännare oxå? jag behöver bränna ut en skiva nu igen.. partyskivan ;)

hihi

äh nu får de va nog me text här..

puss

Kommentarer
Postat av: Biffis

lekfarbror emma :)

hoppas vädret håller i sig bara

2008-08-19 @ 06:21:37
Postat av: mini

den festen kommer nog bli någe den

=)

2008-08-19 @ 12:42:39
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0