OS

jahapp, då va OS slut då, o jag kunde inte bry mig mindre..
idag ha jag vart så där onödigt ledig igen.. vart på stan o shoppat ett par stövlar, så nu kan de ju bli vinter snart, för nu ha ja snygga stövler..

va på bolaget o handla för 900.. jäklarns va sprit jag kan dricka i helgen.. då blire kräftis.. folk pratar om kyla o regn.. töntigt, har ni inga tröjor o ta på er va?

vill inte jobba imorrn.. in fact, jag vill aldrig mer jobba.. varför i hela friden utbildade jag mig till sjuksyrra? jag som ville bli lastbilschaffis.. nånstans på vägen gick det snett där..

borde klippa mig snart.. börjar bli lite långt det dära håret...

känner mig lite off just nu.. less på allt o alla.. kan ingen muntra upp mig lite?

Kommentarer
Postat av: sarah

vill ha lite mer update;P vad heter katten?

2008-08-26 @ 07:14:44
Postat av: Stoffe

nu ä det dax för ny blogg tycker jag

2008-08-28 @ 17:14:07
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0