så låt de

siiiista ljuuuva åren bli de bästa i vårt liv
o låt den lyyycka som vi känner stanna livet ut lalalalalala

ja just de, de första 26 åren började väl inte så bra.. så de finns ju goda förutsättningar för att de sista ska bli de bästa..

jag kommer aldrig bli lycklig har jag insett idag.... tragiskt men så sant.. fick en uppenbarelse idag.. det fattas en bit av mitt hjärta.. o den biten kommer aldrig bli hel.. den e trasig o har fått en annan färg..
hur jag än vrider o vänder på det, o hur mycket jag än försöker intala mig själv att det inte är så, så är det så...
den biten kommer alltid tillhöra mr x..

men hur jag än vrider o vänder o försöker få den biten som fattas o passa in så funkar det inte.. den lämnar hål i kantgerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0