yran 08

jahapp, som de gamla ordspråket vi myntade -98 säger

"what happens on yran stays on yran"

så.. ja ha ingenting o säga nu ;)

haha jo fyyy faaen va kul ja haft

började me att i fredas åkte ja o jojsan upp te öset.. stanna till i bräcke o gick på bolaget (varför då? jo för att de e ett helvete o försöka gå på bolaget i östersund under yranveckan) o där har dom fortfarande kvar sån där disk-beställningsbolag (alltså inte självplock) haha ja tror killen i kassan tyckte ja va lite jobbig, jag skulle köpa cider (o ja dricker ju inte cider normalt ja håll mig till öl o sprit ja) de vart ungefär den här konversationen
- hej va har ni för cider? ehm.. ehm.. plocka nåt gott, men ja vill inte ha päron, o inte för stark.. eller fan.. skit samma ta va du vill
men ja fick ihop lite diverse smaker iaf..

sen kom vi fram o inskaffade lite chips, lite glatt humör o så.. sen hita vi oss till lägenheten vi skulle bo i (hos bror min) beställde pizza som smakade som gammalt tidningspapper (va fan ha hänt me pizzeriorna i öset egentligen??)

sen va de bara party party, drog ner på stan o parta hos daniel.. hur kul som helst.. men sen va de dags..
in på yran o se kungen av kungarna LARS WINNERBÄCK!!!!!!!!!
fan va käääär ja e i han nu.. så gryymt jäkla bra.. ja hade lätt betalat de dubbla för o se 5 min tyill av han.. så jäääkla grym!!

sen börja de visst o spöregna, så vi leta oss ner på stråket o drack öl
vi fick ragg där oxå, två killar som såg ut o va typ... 18? o dom tordes inte prata me oss, men tror inte dom lämna oss ifred heller haha..

lördan va de lugnare.. men å jäkla bakis som ja va så..  iaf så va ja ner en sväng på stan, träffa några gamla kompisar, åt kycklignmackan på starlanders (såklart man får inte missa de när man e i stan)
sen på kvällen hade vi fest i lägenheten.. grymt kul, o grymt kul o träffa alla igen, o ja höll igång järnet som vanligt (jag erkänner, jag lider av lite damp light) sen va vi ner på stan o gick på captain cook.. skiiitkul

sammanfattningen blir:

östersundsbor e faktiskt lite konstiga.. som tex, tjejen på cafeet som satt o prata i telefon, via högtalaren.. hur normalt e de?

eller killen på bussen till torvalla, satt breve en tjej o de va uppenbart att de va helgens ragg, tjejen tittar på killen o säger kärleksfullt "va fina ögon du har"
normalt skulle man säga tack o ge en komplimang tillbaka, men inte då, han svarar "JAG VET" o sitter i 10 min o pratar om sina egna ögon!! hahaha den va kul

en annan gullig kille på nattbussen  till torvalla, alla som åkt nattbuss till torvalla vet att den jäveln kör ju precis överallt, tar typ 40 min (en vanlig buss tar typ 15) helt plötsligt vänder han sig om o säger
"men kan ni sluta trycka påstoppknappen då! ja vill ju bara åka hem ja"
hihi uuur-söt

näe men attans vilken bra helg de blidde

lite smakprov från helgen


jag o johanna, värsta snygga babesen



jim, daniel o johanna, fredan


på daniels tak


under winnerbäcks spelning


där står han LASSE LASSE LASSE


lördans party


på bussen till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0