äntligen

ÄNTLIGEN får ja blogga om det!
i flera veckor har då jag annika o therese planerat johans 30 års fest! så ja ha ju haft fullt upp o massa o berätta om ang de, men de går ju int o blogga om ett surpriceparty ju :)

johan fyllde då alltså 30.. o temat var 70-tal. vi va inne ett tag på o har tema hårdrock.. men det hade ju vart för självklart val.. så därför blev de 70-tal.. o som vi har letat outfits.. ja tror vi har länsat alla sec.hand butiker i stan (okej de finns bara 2 haha)

lite bilder på smakprov (fler finns på fejjan)

 
så här fina va folk
 
    jag och födelsedagsbarnet
  jag o min kumpan i kuppen, annika
 okej jag erkänner, blondin va inte så bra ide ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0