borta

ibland försvinner vissa inlägg spårlöst ;) ni som hann me o se det förra inlägget ska veta att jag fortfarande menar det jag skrev.. men efter en natts sömn inser ja att de e lite väl elakt o hänga ut han i bloggen så öppet..så i take it back!

ni andra som inte förstår vad ja pratar om får leva i ovisshet,

o ni som hunne screendumpat min blogg (mwuahahaha troligt att nån gör det) får väl försöka o inte använda det inlägget mot mig ;)


NU SKA jag hänga ut en annan person här:
Personligt riktat till A.H! du verkar ju ha jävligt lite o göra som intresserar dig så mycke i min blogg, vilket e helt ok, jag skriver ju faktiskt på en öppen sida på internet, men om du nu ska fortsätta o berätta för M.M en massa elakheter jag skriver, så kan du väl åtminstonde göra det korrekt o berätta vad ja faktiskt skriver ist för o hitta på en massa

till er andra som läser min blogg, Keep on ;) jag lovar nästan o inte hänga ut er nå överdrivet mycke mwuahahahhaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0