högerklick

ja då vare måndag.. har just sutte o tittat på färjan.. blir ju lika brydd varje gång.. så sliskig våran lilla håkan e.. o idag tror ja han slog världsrekord i o säga "faktiskt".. jaja va sista avsnittet på säsongen, så nu behöver ja inte störa mig mer på honom

A va här en sväng oxå ikväll, åt en delicat måltid bestående av köttbullar o stuvade makaroner, fan va romantisk ja e va ;) nu ha han iaf åkt te hemavan o jobbar..så inte blire nå mer pussande förrän te helgen heller

imorrn ska jag cutta mitt hår.. eller inte jag, en frisör ska få göra de åt mig
ska bli så skönt o få de klippt.. är ju en aning slitet nu dårå.. den där blekningen i somras va ju rena självmordet för håret :) men aja, väx väl ut så småningom..

satt o rensade på min msn-lista nyss oxå, o eftersom jag va nyfiken va ja ju tvungen o kolla vilka som plockat bort mig från deras listor oxå.. va ju lite intressant faktiskt.. folk som jag definitivt trodde hade tage bort mig har kvar mig, några riktigt oväntade.. de va några som jag inte förväntat mig som plockat bort mig oxå... intressant värre..

nä nu äre väl bara o duscha o sova kvar o göra ikväll tror ja.
natti

Kommentarer
Postat av: anette

Hur kollar man sådant???

2008-12-01 @ 22:43:19
Postat av: emma

gå in på "vertyg", klicka på "sekretess"-fliken, sen högerklickar du på namnen i listan, om "ta bort" är klickbart så har dom tagit bort dig ur sin lista

2008-12-01 @ 23:42:46
URL: http://sessemmas.blogg.se/
Postat av: johanna

Han sa även ärligt ett antal ggr :-D



2008-12-02 @ 11:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0