i´m a bitch

fick just ett mail på NL, från en människa jag alltså aldrig träffat, aldrig pratat med, eller mailat, in sweden we call it a total främling

meddelande mottaget 23.34
"hej
vill bara säga en sak, tjejer som du är så jävla blåsta! bara för att ni ser bra ut så vill ni bara ha vältränade sportkillar. men en sak ska du veta, att såna killar är idioter som misshandlar sina flickvänner. så satsa på en mullig kille som jag, vi duger fan vi oxå. annars får du skylla dig själv om du ska va singel resten av livet"

vad säger vi om det då? typ.. jahaaaaa.. fördommar vadå? men jaja, jag vill ju dela med mig av kunskapen att idiotin alltså finns i musklerna, så vil du ha en snäll en, skaffa en tjockis

min mailinkorg e spännande ibland


Kommentarer
Postat av: Stoffe

folk ä bra kul ibland =)

2008-12-23 @ 10:37:58
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0