nu flyger grisen!!

jo men go jul då..

äntligen e den över.. julen alltså.. jag gillar inte jul o kommer inte o börja heller.. men ja, den va ju hyffsad iaf, skönt att den e över

nu flyger för övrigt grisen.. allt de där ja sagt kommer o hända när grisar kan flyga o när helvetet brunne till is, de e nu de händer..

på juldasnatten ringde i egen hög person "heltjävladumihuvet-markus" o berättade hur mycke han saknar mig o blabla... o av nån outgrundlig anledning så bjöd ja hem han på fika.. ja förstår inte hur ja tänkte, ja tänkte nog "han e så full int fan kommer han ihåg de här imorrn e" men jo då, han ringde ikväll, imorrn kommer han minsann...

men tro inte att jag ha förlåtit eller glömt ett dugg.. han kan gott få komma på fika., så ska ja smida ut en riktigt elak hämndplan.. de e inte ofta jag e långsint.. men vissa förtjänar inte en ny chans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0