titta på mig jag e kändis

asså, idag va ja på spybar, o guuuuud alla killar kom fram tyckte typ ba "asså guuuuu ä du kändis, får ja känna på dina tuttar" o ja ba, åååh ja gör de! men asså, bara för att ja e kändis vettu, så behöver inte du bju på en drink.. ta en flaska champange istället.. imorgon ska ja spela in en ny tvshow med bara mig.. där ska ja filmas i 172 vinklar o alla kommer tycka ja e sååå snygg...

eller vänta, jag va visst inte linda rosing..

jag ha iaf sutte o läst s.k "kändisbloggar" idag.. o de där va sammanfattningen av fröken rosings blogg.. mkt intellektuell läsning må ja säga...

iof kan väl ingen påstå att min blogg e så jävla mycke bättre.. fast sen tjänar jag ju inte 70.000 i månan heller..

idag ha ja haft massa besök, först sonja med familj, som va här o lämna jultidningar o titta på sessans bäbisar.. sen bengis som va här o lämna en film (narnia, tjohoo så nu kan ja titta på film ikväll) o sen kom siri o jonnie på kaffe.. nu sitt ja här o kollar på curling i väntan på AA (inte alkoholist möte, andra avenyn, sista avsnittet för säsongen för övrigt)

idag ha ja spenderat mina sista slantar på kattmat (fredrik reinfelt får fan ta o bestämma snart om huruvida ja ska få mina A-kasse pengar eller inte, väntar fortfarande på beslut)

iaf, kattmaten, sån där speciell kattungemat som ska va så bra för diande mamma o kissebäbisar.. de e bara de atgt den diande mamman inte äter den, de e bara sigge o gertrud som äter av den, o sessan hon går till den vanliga matskålen,.. ojojoj

Kommentarer
Postat av: Anette

hehe...tur att det inte är Rosings mamma jag fika med på måndag...då hade jag kanske skvallrat på dig;-)...nä det skulle jag inte göra...Håller med dig fullt å fast fast jag inte läst...

2008-12-11 @ 22:45:56
Postat av: emma

haha imorrn kanske ja tar en snabbrecension av blondinbella oxå.. som fredasnöje!

2008-12-12 @ 02:30:32
URL: http://sessemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0