tiden går fort när man ha roligt

så nu ha ja haft roligt den här helgen alltså, för de e redan månda.. imorrn bitti åker ja tillbax till solle... usch, vill inte.

fast riktigt så hemskt som de låter tycker ja faktiskt inte att de e.. bara nästan. jag tycker de e jätteroligt på själva praktiken. men att sitta ensam i solle i ett rum på 12 kvadrat med endast 1an o ibland 2an på tvn e inte jätekul. speciellt inte nu sen ja läst ut boken. nu ha ja verkligen ingenting o göra på lediga stunder.

i helgen har iaf min johanna vart här hos mig i övik. de va riktigt roligt, i lördas va vi på födelsedagsfest o kollade på melodifestivalen. o i söndas va de så fruktansvärt fint väder, så då va vi ut till gullvik o gick på promenad längs stranden där, ja o Johanna o B.

såklart så ha ja träffat min J oxå.. ;) han ha till o me fått träffa mina vänner nu.. de e ju rekord de här typ haha. vilken dag som helst kanske ja till o me skriver ut hans fullständiga namn i bloggen... men de kommer o dröja länge innan ja skriver åldern.. hihi ;P


 ute i gullvik           



Kram kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0