update

* min praktik på ortopeden är nu avslutad. jag e supernöjd med min praktik, handledare (faktiskt, trots allt hihi) mitt omdöme från praktiken och allt.. supernöjd

* nu har jag 2 veckor kvar i solle.. på operation. en vecka med narkossyrra o en vecka med OP-syrra. ska bli skojs.. sen äre bye bye solle

* jag har kanske skaffat pojkvän, gjort slut, blivit tillsammans igen o.. på 8 veckor hände detta.. ja visste inte att vi hade blivit tillsammans, o verkligen inte att vi gjort slut.. men nu verkar vi va ihop igen.. o ja som trodde att vi bara dejtade.. ja visste att ja inte skulle låta han träffa mina vänner haha, de vart så seriöst då..

* jag har börjat förstå att min lilla kissekatt är död.. ja ha fått räkningen från djursjukhuset.. gulp va mycke pengar.. o inte ens fick ja veta vad grundsjukdomen var, alltså varför hennes njure slutade funka.. :( o så fick ja kremeringskortet oxå.. usch va sorgligt.. men zigge verkar iaf ha de rätt bra.. o de e ju skönt o veta att han mår bra

* jag va hemma i jämtland i helgen.. östersund står kvar även efter VM.

* jag ha vart på arbetsintervju... håll tummarna.. fast ja vet inte om ja vill ha jobbet.. ja ha sökt sundsvall oxå, o vart på intervju där o.. o de lät riktigt lovande. får se


ja de va senaste uppdaten! återkommer nog i helgen för ytterligare info!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0