de va inte bättre förr men de ska bli bättre framöver

10 poäng tll den som vet vilken lasse W låt ja ha snott rubriken från ;)

nä de e lugnt, de ska inte bli nån superdjup blogg där ja analyserar sönder mitt liv igen..

jag skulle berätta att ja ha hittat jeansen! ja va ju orolig att de va den där apan som nettan ha satt på min axel som snott dom :P

men de va de inte, dom hängde på en galge i garderoben... o anledningen till at jag inte sett som e att jag aldrig hänger mina jeans på galgar, alla mina jeans ligger på mellanhyllan i min vänstra garderob i högar, aldrig hängda på galgar.. men ja hade tydlgen fått en ide om att hänga upp dessa! så mystreriet är löst.

jag har gjort nåt dumt nu igen... en sån där sak som jag visste innan hur dumt det var.. har ni vart med om det? när man vet redan innan att det är ett misstag som man kommer att ångra.. men som an ändå gör, just för stundens skull.. en sån sak  har jag gjort nu..  ångrar jag mig? ja lite.. eller näe.. jag ångrar mig inte. men fick jag leva om mitt liv skulle jag nog ha låtit bli det...

imorrn ska iaf jag, sonja, mina två favorit-camillor o sandra bowla. ska bli superkul!

o ni, jag ska köpa en ny mobil i veckan, så snart har ja en mobil där cameran funkar igen, så då blire bilder i bloggen igen :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha, så du kommer ihåg apan? hahaha

2008-01-15 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0