hur kan man slarva bort ett par jeans?

jag vet inte.. men jag ha lyckats.. dom finns verkligen ingenstans.. helt sjukt..
dom borde ju ligga i mina garderob eller i min tvättkorg.. men ja ha letat ihjäl mig.. o dom finns verkligen inte! o ja fattar inte vart fan ja ha gjort av dom?? alltså, de finns ju ingenstans dom KAN vara.. för ja ha inte glömt dom hemma hos mamma o pappa, för ja vet att ja hade på mig dom för några dar sen, o de va efter ja återvänt.. o de e ju inte direkt så att ja brukar gå hem till folk o glömma mina byxor.. i de absolut flesta fall brukar ja ha på mig byxorna när ja går hem från folk.. men vars äää dom?? för du peppiskaka, visst hade väl ja på mig ett par ljusa jeans när vi va o shoppade den röda jackan? för ja ha för mig att vi sa "ja jackan passar ju inte ihop med slitna jeans, men till andra byxor funkar den".. alltså hade ja dom på mig efter ja vart hemma i jämtland? hm... måste fan vända in o ut på hela palatset nu..för dom finns inte nånstans!! gaaah

andra avenyn.. SVT:s nya (ja inte så jäkla nytt, det har ju gått nån månad nu) e ja nu helt beroende av.. för er som inte ha sett det så e de en dramaserie där dom ha samlat sveriges absolut sämsta skådisar o gett dom ett skitmanus.. men nu ha ja blivit fast... helt såld.. så kl 20.00 på kvällarna e ja strängt upptagen numera..

o så va vi tillbax till det här med kram o sötnos nu igen! jag hatar när folk ja inte känner, eller folk ja knappt känner kallar mig för sötnos eller gumman.. mina kompisar och min familj får gjärna kalla mig för sötnos hur mycke dom vill, o skriva kram o puss o hångel bäst dom vill.. men ja blir riktigt upprörd när folk ja knappt vet vem dom är tar sig rätten o kalla mig för det.. det låter typ som "ja lilla gumman, va söt du e" bäbisar o kattungar e söta, ja e inte söt, ja e vuxen!! morr morr (o ni som läser de här behöver inte ta åt er, för de flesta jag vet som läser min blogg känner ja tillräckligt bra för att låta er kalla mig för sötnos o skriva kram, er tyck ja ju om, de e alla andra ja menar)

de e ganska blött ute, så ni vet... mycket blött!

jag skulle verkligen behöva mig ett par vinterskor.. men ja må nog invänta min lön innan ja törs göra det.. finns de nånstans i solle o shoppa vinterskor sara?

nä nu ska j sluta skriva meningslösa saker o leta mina jeans....

puss o kram sötnosar ;)
(haha där fick ja till de va)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

bekreftar

2008-01-07 @ 22:31:12
Postat av: Camilla

Tips, kolla under sängen,där kanske dom finns;)

2008-01-08 @ 00:28:51
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0