tack sollefteå sjukhus

dom ha då gett mig de underbaraste schema nånsin.. erm.. nääää.. på 6 veckor e ja ledig 2 dar i rad TVÅ ggr.. så två ggr på sex veckor kommer j få åka hem te palatset.. dom vill verkligen förstöra mina möjligheter helt..
ja alltså ja e ju ledig mer än 2 ggr, men bara en dag här o där.. o då ha ja ju som inte tid o åka mellan

fick alltså mitt schema idag.. den 21 jan så börjar mina 8 veckor i solle!

sarah, du e min nya livlina.. men ja ha inte kvar ditt nummer, om du ha mitt, kan du inte smsa mig så jag har det. jag ha kvar samma gamla som ja haft i 100 år :)

o projektplanen ska lämnas in på freda... o ja o carolinn känner oss så förvirrade... vi fattar inte va vi gör för fel (eller rätt alltså) men vi träffades idag, första ggn sen veckan innan jul o skrev.. o vi känner oss klar me den.. o på handledningen ha vi inte fått nåt som vi borde lägga till eller göra om.. ja lite smådetaljer med stavfel o byta ut nåt ord o så... men.. vaddå? hur kan vi va klar.. alla grupper vi pratar me har typ jättepanik, medans vi sitt mest o lallar o flyter... e vi bäst på o skriva projplaner eller har vi glömt typ halva arbetet eller va e detta?
men vi törs inte skicka in det förrn på torsda iaf.. vi vll ju inte glänsa för mycke haha

by the way, om det va nån (typ hälften i hela min telefonbok) som fick samtal i lördasnatt så va de inte mitt fel.. min telefon fick frispel efter ett bad i ett ölglas.. det går inte så bra o göra nåt.. alla knappar sitter ihop typ, så vad ja än tryck på så gör telefonen som den vill..såg i söndas att ja typ ringt halva sverige..så de va inte ja, de va min telefon som fylleringde alldeles själv.. därav en anledning till att ja inte ha svarat på några sms heller i helgen.. de funkar inte så bra..

camen på telen dog föresten i fredas.. så ja tror att de börjar bli dax o köpa en ny :)

nä nu ska ja duscha!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0