uppdatering om solle

jaha.. då ska vi se...

Sjukhuset: eh... inte renoverat sen sundsvall brann.. men avdelningen jag e på (avd 14, ortopediavdelning) är bra. min handledare är... bra..men lite udda personlighet..men bra. trevlig personal, o de märks att dom vill ta väl hand om oss studenter..men som sagt..standarden på sjukhuset är väl inte topform.

Sollefteå: har inte sett så mycke av den.. bara rört mig i sjukhus området.. o så igår gick ja till bussen (ja e ju på rymmen i övik just nu) o jag lyckades gå vilse.. men ja hitta rätt till slut :) ska uttala mig mer om stan efter att sarah har tagit mig på utflykt :) bli frisk nu gumman!

Boendet: ja ni... va säger man... rivningskåk... hemskaste sätt ja bott.. ever... men men.. tur ja ha Elin där med mig.. annas skulle ja inte överleva alls.

men jag ha aldrig tyckt det va så skönt o komma hem nånsin som igår (o då ha ja ba vart borta 3 dar hihi hur ska ja bli efter 8 veckor)

katterna blev så glada när ja kom.. o ja blev oxå så lad så :)

idag ha ja vart på stan med camilla.. och äntligen köpt mig en ny telefon.. min andra ha ju vart ganska trasig ett tag nu.. så nu ha ja mig en telefon som både har display, kamera och man hör den man pratar med när de ringer.. ganska lyxigt faktiskt.
köpte mig en lila kofta oxå.. den va fiiin. o ett par skor.. dom kosta bara 99 spänn, så ja tyckte de va dumt o låta bli.. men dom känns fortfarande lite trång.. undra om ja kan ha dom.. i vilket fall som helst va dom inte svarta o låga.. så sarah, du måste fortfarande ta mig på solles skoaffärer :)

i övrigt väntar ja fortfarande på min mens.. den börjar kännas avlägsen nu.. och nej, ja tror inte ja e med barn.. ja tror min mens e sen.. väldigt sen.. den kanske ha missat bussen.. eller bussen kanske brann upp.

jaja, imorrn bitti kl 6.50 går bussen mot solle igen. dröjer nog innan nästa blogguppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0