6.39

6.39 och 40 piiiip

kanske ska knäcka extra som fröken ur

de e alltså lörda morgon, ja e leddíg, kl e tjugo i sju o ja e uuuuuttråkad.. ja ha städat o diskat nu, så de kan ja inte roa mig med.. va ska ja pyssla me nu.

jag hade tänkt o skriva ett inlägg om varför jag ha vart vaken sen kl 4, o berätta att de kan bero på att nån viss person kom hem kl 4 från sundsvall, o inte direkt smög in o la sig i sängen, utan snarar klampade runt som en ångvält innan den la sig, o därmed väckte mig så inte ja kunde somna om.. men ja törs inte skriva de, då får ja så arga kommentarer, för den personen som kom o väckte mig har högre SGI (sjukpenningsgrundande inkomst, han har alltså jobbat längre än mig) o då är de tydligen helt okej att väcka andra, för han jobbade ju minsann medans ja pluggade.. eller hur va de nu?

så istället för o skriva de så kan ja ju meddela att solen lyser

Puss då!


PS
jo magen skulle ja berätta om, nä ja va aldrig till nån doktor. de gick över.. så ja tror på migrän.. eller kanske nån ruskig obotlig sjukdom

Kommentarer
Postat av: Anette

Kärlek börjar med bråk;-)

2008-07-05 @ 11:23:56
Postat av: Min tredje kommentar

Hmm, anar en viss bitterhet i det här inlägget.

2008-07-05 @ 19:33:53
Postat av: Syster emma

haha eller hur nettan, vi kommer bli jäkligt kära i så fall ;)

fast nu e vi överens om att vi kan ju säga till innan så blir alla så nöjda o glada :D

2008-07-06 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0