haha

de va förresten lite kul o göra folk upprörda på bloggen,
 ska ja testa o se hur många arga kommentarer ja får? haha de kan ju ja roa mig me så här på morronkvisten när ja e lite utråkad

som:

"dom som inte ammar räknas inte som riktiga mammor"

"har man förlöst med kejsarsnitt har man inte fött barn, för de räknas inte"

"alla par som träffas på nätet är fula människor som inte kunde få nån annan"

"alla som kör BMW har liten kuk"

"man behöver inte jobba, soc kan ju försörja en istället"

"handla på kredit är skiiiitsmart, då slipp man ju betala"




















mwahahaha hur många av er satte kaffet i halsen o vart jättearg på mig nu då?
hihi, förlåt, jag ska tillägga att ja faktiskt inte tycker de där på riktigt, jag ha snott ämnena från www.familjeliv.se/forum

ja eller, förutom de där me bmw:n då, de va ju lite sant :P

haha puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Tur man vill köpa en Audi :P

2008-07-05 @ 11:26:27
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Älskar familjeliv!Spec o läsa alla som kommenterar dokuserien "unga mödrar".. vilken tur att sverige har sådana fantastiska super duper mammor måste jag säga :D

2008-07-05 @ 11:43:03
Postat av: Min fjärde kommentar

Jag blev inte upprörd, än fast du kanske fick den uppfattningen. Så det är lönnlöst att försöka fiska efter fler reaktioner. För det får du inte. :P

2008-07-05 @ 19:35:19
Postat av: Syster emma

från dig nä, men de finns ju andra o reta upp, ja ha ju i snitt 35-40 läsare per dag, o på 200 inlägg bara lyckats reta upp en, ja måste ju jobba lite hårdare ;)

2008-07-06 @ 17:59:08
Postat av: Syster emma

ooooh ja, familjeliv e kungsida som tidsfördriv, där får man lära sig sååååååå mycket haha

2008-07-06 @ 18:04:35
Postat av: Min sjätte kommentar

Men den inställningen så kan du gå långt. :)

2008-07-06 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0