men oj då

ojojoj.. de va visst ett känsligt ämne de där, (se 3e kommentaren på mitt förra inlägg)

men för den goda sakens skull ska ja komma med en korrigering

jag menade inte:  jag hatar folk som har semester (punkt)

jag menade: jag hatar folk som har semester o tror att alla andra är lediga o därför är de fritt fram o ha fest o spela hög musik till klockan 4 på nätterna, o komma o riva min bro utanför min dörr som oxå låter en hel del kl 24 på nätterna när ja ska upp kl 5, för jag behöver min skönhetssömn o blir jävligt grinig om ja bara få sova en timme (punkt)

men de skrev ja ju oxå i förra inlägget. så denna korrigering känns ju lite meningslös, men eftersom jag har sån energi kan ja väl bju på o skriva samma sak ett inlägg till

och svar JA, dom jobbade när jag pluggade, helt korrekt uppfattning om världen, men jag störde inte dom på nätterna då heller!

är vi nöjda o glada nu? o du glömde skriva ditt namn by the way!

Kommentarer
Postat av: Min andra kommentar

Fullt godtagbar förklaring det där. Hade ditt "vrede" riktats mot dem som inte har respekt för sin omgivning i stället för de som har semester så hade jag inte haft några invändningar alls. :)

2008-07-05 @ 19:30:59
Postat av: Syster emma

men, hade han inte haft semester så hade varken grannen eller hyresvärden stört mig de tiderna, för de är ju pga att dom har semester o själva inte ska upp o jobba dan efter som dom ens kommmer på tanken att ha fest/ riva broar.



o jo, de e ju de specifika sakerna ja egentligen stör mig på, så de hade ja kunnat skriva. men eftersom jag skrev en efterföljande förklarande text så ansåg ja att jag inte behövde skriva de, för de skulle ta så mycke plats. o de här e min privata blogg som ja skriver för nöjes skull, så då behöv int ja va så politisk korrekt o skriva precis allting korrekt. hade ja däremot bloggat för aftonbladet tex, o fått 1000 spänn per inlägg o haft en läsarkrets på 30.000 läsare per dag, då hade ja kanske funderat mer noggrant på exakt hur ja uttrycker mig.



men andas ut, ja hatar inte alla som har semester. jag hatar inte alla karlar heller, så ni vet, för de ha ja nog oxå sagt i tidigare inlägg. jag hatar heller inte ALLA måsar heller, bara dom specifika som bajsar på mina fönsterrutor. ja skulle kunna ägna fler rader åt o korrigera allt ja påstått tidigare, men ja hoppas att ni alla börjar fatta poängen, för ja ork inte skriva mer ;)

2008-07-06 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0