semester my ass!

fan va jag hatar folk som har semester! kul för dom, men tänk på oss vanliga dödliga som jobbar då!!

imorse skulle ja kliva upp kl 5 (ja jag vet jag börjar inte förrän 6.45, men ja tyck om o duscha o titta på blommorna på morron). o min jävla granne (!!!! japp idag e han en jävla granne!!) hade fest, för de va hans första semesterdag.. helt seriöst, kl halv fyra SÄNKTE dom musiken.. mina fönsterrutor skakade innan dess.. kl 4.15 stängde dom av den... fyyy fan va arg ja va.. så imorse kl 6 innan ja gick så gick ja upp o väckte han.. för får inte ja sova ska fan inte han heller få göra de! nog för jag vet att han gick o la sig sen när ja gått, men principen..

ikväll ha ja haft besök av min camilla.. o vi ha vart på ica o investerat i kondomer (som ni hör, inga planer på bäbisar här... o fan va stora ja köpte haha.. känns som ja inte ha köpt kondomer på 100 år. man ha så mycke o välja på.. knottror o prickiga o allt.. men tur man får en intruktionsbok oxå haha) o så ha vi spanat in läckra skanska killar haha

ja o inte nog me att mina grannar stör mig på nätterna, nyss, kl 23 kom min HYRESVÄRD o började riva min bro!!! alltså helt seriöst.. när fan sover folk??

jaja nu ska ja öva på o trä på kondomer haha

puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

hehe:)

hur blev d med sjukan??gickc du till doktor?

2008-07-03 @ 10:13:22
Postat av: Stoffe

hehehe tufft liv tant _=)

men håller med,...alla har inte sem

2008-07-03 @ 11:06:29
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: Min första kommentar

"oss vanliga dödliga"? Finns inget värre när de som nyss börjat jobba redan klagar över hur tufft det är. De som har semester nu jobbade ju förstås inte medan du pluggade? Snart så kommer du väl börja använda uttrycket "vi skattebetalare" också.

2008-07-04 @ 16:00:02
Postat av: Syster emma

tack för kommentaren, du fick ett helt inlägg tillägnat dig :)

vil bara tillägga att jag har inte nolltaxerat sen 1998, jobbat 125%/mån i 3 år innan ja började läsa till syrra, och har även under utbildning jobbat MINST 50% varje månad oxå, och jag har skattat på alla pengar jag tjänat i mina dar, så JA jag anser nog att jag är lika mycket värd o kalla mig själv för skattebatalare som du.

för övrigt har sen jag började gymnasiet haft totalt 2 veckors sammanhängande ledighet (in sweden we call it semester) o jag ha inte nånstans i inlägget klagat på att jag tycker de e JOBBIGT o jobba, jag gillar mitt jobb, men ja gillar inte att bli störd på nätterna



kul att du gjrode din första kommentar, men läs va ja skriver innan du gör din nästa vettja

2008-07-05 @ 11:26:55
Postat av: Min femte kommentar

Jag är hedrad. :)

2008-07-05 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0