va vet ja 2

nu ha ja lärtr mig nya saker igen

jag har lärt mig 2 nya ord den här veckan

affirmativt
och
Bustier

så de e dagens ord..

jag ha även lärt mig att röda linser är jättegott.. gjorde linsgryta idag.. o ja ha alltid kört med gröna, men så köpte ja fel en dag o stod där me röda.. men de funka lika bra.. o behövdes inte blötläggas heller.. kanoners

jag ha även lärt mig att folk är konflikträdda.. bara för att man blir lite sur på varann betyder ju inte de att ja tänker hata dom för alltid.. men om vi inte pratar om saken så inser ju ingen om dom gjorde nåt fel eller inte.. o då skulle de ju lika gärna kunna hända igen, eftersom man inte har rett ut det.. men så funkar de tydligen inte...

o så har jag lärt mig att katter inte ska ha vatten o matskålen på samma ställe.. men sigge ha nte läst samma bok som jag, så han blev jätteförtvivlad när jag flyttade matskålen


för övrigt är de inte bara matskålen jag ha flyttat på.. jag ha tokmöblerat om hela min lägenhet (haha inte för att den e så stor men ändå)

imorrn ska ja lära mig o byta lysrör inne på toan.. för de ha brokat, så nu äre mörkt

Kommentarer
Postat av: Anette

Känner igen det där med att folk är konflikträdda. Särskilt karlar är det! VAARFÖÖR??? Ofta återkommer samma konfliktr om man inte reder ut den.



Lycka till med lysbytet...är det lysrör så är det svårt,,,glimmers å allt vad man behöver. Klarade det inte själv!!! Men du är teknisk så det grejar du nog...jag hade inte det tålamodet.



Vad betyder de fina ord du lärt dig;-) eller måste jag slå upp dem?



Kram

2008-07-21 @ 23:20:47
URL: http://anettef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0