va vet ja

man lär sig nåt nytt varje dag sägs de.
på senaste tiden har jag lärt mig att:

Regnjacka är bra saker. nästa gång ska ja inte strunta i den

om man vill ha svar på akuta sjukvårdsfrågor, då ska man inte ringa sjukvårdsrådgivningen, då ska man vända sig till ett visst forum på internet (kan hända att ja hänger på familjeliv lite för ofta)

jag har inget liv eftersom jag hänger på familjeliv så mycke

"några minuter" innebär inte alls några minuter, det innebär exakt 1 timme o 33 minuter

om man är lite förkyld och lite hes ska man inte ställa sig och grilla, sjunga högljutt o försöka prata fast man är hes... då tappar man rösten

om man tappar rösten bör man inte ha ett jobb som innebär att man ska va informativ o stödjande

om man ändå har ett sånt job, då ska man inte gå dit och ändå försöka prata utan röst.. då kan den försvinna ännu mera

man ska inte ligga me sina grannar... har ja inte lärt mig.. men ja funderar på o anmäla mig till kursen

4 månader är samma som aldrig nånsin



ja de va vad ja ha lärt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0