emmmmmmaaaaa

Om ni undrar vart jag tagit vägen så är det bara så att jag numera lever en pensionärs liv.

Jag spanar på grannarna genom fönstret

Jag dammsuger två ggr om dagen

Jag läser korsord innan jag somnar med tidningen på magen, pennan gömd i sängen och glasögonen på nästippen.

jag kliver upp tidigt när jag inte jobbar för som så lite tid som vi pensionärer har, de har ingen annan..

jag manglar lakanen under tvättid

jag diskar och torkar bänken flera ggr om dagen

jag pratar mer med min katt än med mina vänner

i övrigt går ja mest o inväntar examen

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du manglar dina lakan??? wow.. *impressiv*

2008-06-03 @ 11:10:25
Postat av: Stoffe

TANT!!!!!!!!!!

2008-06-03 @ 22:11:35
URL: http://www.stoffevikstrom.blogg.se
Postat av: emma

klart man måste mangla lakanen.. annars blir dom ju inte släta, o vem vill sova på skrynkliga lakan :D

2008-06-04 @ 10:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0