Examen

ok. ni ska få veta hur examen var :)


dagen startade med champangefrukost i hamnparken. strålande sol o 28 grader varmt, hur fint som helst!

kl 14 var de dags för själva examenscermonin



det här är broscherna som delades ut



mycket folk som ville se oss bli sjuksköterskor


här är klassen




och på kvällen var de middag uppe i toppstugan


hur underbar dag som helst!

och min mamma o moster och min älskade mormor kom! det hade ja inte förväntat mig att dom skulle, inte mormor o moster alltså

o så mycke blommor jag fick

världens bästa dag!

Kommentarer
Postat av: Biffis

Än en gång... grattis syster ;)

2008-06-12 @ 17:26:31
Postat av: Syster emma

tack så mycket :D

2008-06-12 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0