imorgon

är det examen!!!


ni trodde väl inte att jag ljög när ja sa att ja numera lever som en pensionär? här sitt man i rosa Frottemorgonrock o papiljotter i håret..

lite besviken e ja faktiskt.. ingen av dom ja trodde skulle komma på min examen gör de.. inte ens daniel :( o inte pappa.. o inte pelle o inte robin... kan ju skita i o gå dit.. de e ju ingen som tänker komma o titta på mig ändå :(

men skit samma.. för ja e laddad!!!

de här ska bli den bästa dan i mitt liv....

ni kanske får en update om hur de vart.... men på sönda dör bloggen.. då börjar mitt nya liv som sjuksköterska :D

Kommentarer
Postat av: anette

Grattis i morgon på din examensdag! KRAM

2008-06-04 @ 23:18:04
Postat av: Sarah

Men du fick blommer av oss :D
Grattis igen

2008-06-05 @ 08:48:04
Postat av: Camilla

Grattis till examen!=) Sorry att jag inte kan komma på din stora dag, men som vanligt så har jag planerat helt värdelöst å missar allt de roliga...as usual!
KrAAAAAAAAAm

2008-06-05 @ 09:48:41
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Stoffe

grattis!

men nog fan kan man blogga även som ssk

2008-06-05 @ 10:42:57
URL: http://www.stoffevikstrom.blogg.se
Postat av: anette

nu när jag skriver är du en examinerad ssk....va gött! GRATTIS!!!! Nu har du hela livet framför dig o kom inte på några dumheter som jag gjorde o plugga vidare till något annat...KRAM

2008-06-05 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0