Midsommar

jaha nu va de midsommar snart o.. va jobbigt.. midsommar e väl en överskattad högtid? eller..
får se va de blir.. om de blir nå.. har lite lösa planer.. mellansel.. lillsjöhögen.. åspalatset.. sundsvall..härnösand...whatever funkar.. bara ja får dansa små grodor o plocka mina blommor e ja nöjd..

midsommar är tydligen en helg då man ska träffa sin pv:s föräldrar.. varför måste man göra de egenligen.. eller ja alltså nån gång måste man väl.. men de kan man väl göra nån gång, typ en vanlig tisdag.. de blir ju så krystat annars.. o så måste man umgås så där länge.. o äta middag, o va trevlig.. nä huvva.. ta hit dom en vanlig tisda så kan dom få macka o ett "hej jag heter emma, ja brukar ligga med eran son på fritiden".. föresten så tyck ja man ska va tillsammans ett tag innan man ska tvingas träffa förädrar.. typ.. 10 år eller så.. ja, ni vet väl hur jag är.. först måste ja dejta i typ 4 månader innan ja ens skulle överväga o säga att vi e tillsammans.. sen efter de så dröjer de minst 4 månader till innan ja berättar för folk att jag har nån.. o sen kanske om folk har riktigt tur att ja låter dom träffa personen.. så 10 år de e lagomt haha

jag hoppas alla har noterat att jag inte skriver nåt om hur de går på mitt jobb.. de e helt medvetet.. den dan jag kn påstå att jag har nån koll på hur de går på jobbet ska ja redoogöra för det.. men.. ja ni kan ju sikta in er på en 10 års period här oxå

idag ha ja iaf vart ledig.. ja o min kära granne ha rensat jordgubbslandet hela kvällen.. eller.. jag har rensat, han ha mest tittat på.. men han drog faktiskt upp ett grässtrå, så han va duktig han med

plocka rabarber ha ja gjort o.. o gjort rabarbersat, rabarberpaj o rabarberkräm (ja ni hör ju, mitt pensionärsliv hålls igång)

näj men oj, nu håller ja ju på o missar lyxfällan, va fan, ja vill ju se på dumma människor som inte ha koll på sin ekonomi!

hörs

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj va många alternativ du hade att välja på:) Vi ska fara på gröna lund på midsommarafton....med några kompisar..det är vårt midsommarfirande..dock hänger allt på vädret, regnar det så blir de sällskapsspelskväll...mysigt de mä! Hoppas jobbandet går bra frö du...och att du har en bra ledig dag..Kram på dig vännen!

2008-06-17 @ 09:12:04
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Sarah

Men emma!Du fixar jobbet utan problem!Du kommer bli världens bästa syrra!!

2008-06-17 @ 11:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0