sjuk?

OBS! varning för känsliga läsare!!!

jahapp, kan nån ställa en diagnos på mig!

låg som sagt hela torsdanatten o freda morgon o mådde pyton. freda eftermidda kväll mådde ja rätt hyffsat. jobbade lördakväll.. mådde halvdåligt (ni vet, man mår inte dåligt men man mår inte bra, utan mittemellan)
sen när ja skulle gå hem från jobbet vid halv tio, då börja de snurra i huvet.. alltså blev helt svart o tappade balansen.. va tvungen o sätta mig ner (halvvägs hem, så ja satt där på trottoarkanten med huvet mellan benen o blundade) sen när ja tittade upp så fick ja världens blixtrande huvudvärk o började tokkräkas, fortfarande mitt på trottoaren längs åsvägen, folk måste ju ha trott att jag va full eller nåt.. lördakväll o allt. så ja va tvungen o ringa patrik o be han hämta mig, för ja klarade inte av att gå.. kunde ju inte ens resa mig upp.. o jag hade inte långt kvar, vi snackar typ 900 meter eller nåt..
iaf kom ja hem, hann inte mer än komma innanför dörrn innan ja låg över toaletten o kräktes igen.. sen gick ja o la mig.. o sov.. helt seriöst, ja sov 12 timmar i sträck.. har typ aldrig hänt.. jag brukar maxa 8 timmar.

o idag ha ja vart helt apatisk.. alltså, helt borta.. P ha vart här o pysslat om mig, o de ha vart som i en dimma.. jag ha HÖRT att han pratat med mig, men typ inte hört ett ord av vad han sagt, o jag ha kommit på mig själv att sitta i soffan o titta på tv, utan att ha en aning om vad jag kollar på.. alltså inte ens medveten om ATT tvn vart på... sååå himla skum känsla..

just nu mår ja rätt hyffsat... eller så där mitt emellan.. varken bra eller dåligt

så kan nån berätta vad jag lider av?

magsjuka är de inte, för då brukar ja ha feber, o dessutom brukar dom kräkattackerna komma tätare, o mer plötsligt.. o de e inte på samma sätt

migrän har ja aldrig haft.. men de känns lite som ja hört folk besrkiva de.. men sitter de verkligen i så länge?

magkatarr är de inte, för då brukar ja ha ONT i magen..

diagnos tack!


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Noro/calisi virus och på det svår dehydrering tror inf ssk

2008-06-30 @ 11:21:52
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: Stoffe

möjligen också någon allergisk reaktion eller en grav...

2008-06-30 @ 11:49:06
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: anette

Hej vännen! Hoppas du mår bättre! Jag tycker att du skall gå till doktorn! Låter ju skumt... Har du haft någon fästing?

Jag har migrän! kan sitta i flera dagar. mår illa, har svårt med ljus m.m. Glöm inte att du börjat något nytt i livet...kan kanske vara en utlösande faktor. Har någon i din familj migrän? tror det är ärftligt.

Ta hand om dig o krya på dig. Kram kram

2008-06-30 @ 12:54:53
Postat av: Sarah

Men fy!! har du inte varit till läkaren så är det nog bäst att du tar dig dit nu!

låter inte alls bra!!

2008-06-30 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0