sunday

jaha kära vänner.. imorrn börjar mitt nya liv.. som sjuksköterska.. vete fan om ja törs gå dit.. huvva så ruskigt, patineterna kan ju dö.. tror ja ska läsa till byggnadsingenjör istället.. bygga hus skulle ju va kul.. eller? rita o fixa o mäta.. ja tror ja skule bli en jättebra byggnadsingenjör..

jag tror min granne har käkat studsbollar till frukost idag... jag brukar aldrig störas så mycke av mina grannar, men jäklar va han ha studsat runt o haft sig idag..

näe.. nu vete fan va ja ska skriva mer.. så ja struntar i det

ha de

Kommentarer
Postat av: Sarah

meeen??du måste ju säga hur examen var?? betygena vill vi ju se :)

Hoppas helgen varit bra iaf! och lycka till på jobbet! Kommer att gå kanon!!

2008-06-09 @ 08:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0