uärk

usch.. magsjuka... legat o kräkits hele natten.. sovit kanske en kvart sammanlagt.. nä nu ljög ja.. 2 timmar de kanske e.. men mår som en bakfull överkörd gris.. fast ja varken e bakfull överkörd eller en gris.. uuuusch.. trodde ja kräktes blod o ett tag.. men de verkar som jag ha bitit mig i tandköttet o de e de som blöder..

ringde min kära granne imorse o fråga om han hade nån yougurt elelr fil hemma jag kunde låna, för de e typ de enda som ja kan äta när ja e på kräkhumör.. så kl 6 imorse kom han ner till jag med fil o en termos varmvatten.. "vad ska ja med varmvattnet till?" undra jag såklart.. "ja men i filmer gör dom alltdi så, då ska dom hämta varmvatten när dom föder barn" ja men jag föder ju inte barn, jag är sjuk... "ja men du ha ju ont på samma ställe man använder när man förder barn".. Magen?-- ja!!!

haha.. ja se pojkar.. men tankten va ju god.. så nu sitt ja här me en mugg fil o en termos varmvatten o mår som en pissmyra

skål då!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch för magsjuka! krya på dig vännen massor. KRAAAAM

2008-06-27 @ 11:59:17
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: anette

Krya på dig!!!!!

Vilken söt granne du har...sån vill jag oxå ha....

Kra,m kram

2008-06-27 @ 15:48:39
Postat av: Stoffe

krya på dig!

2008-06-28 @ 10:47:02
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0