babbel babbel babbel

idag e ja gnällig o arg o skitsur.. för de första så ha bergvärmenåntingjagvetintevaddetheter gått sönder i mitt hus, så jag ha 12 grader här inne.. 12 grader e jääääävligt kallt.. brr brr brr.
ja o sen då, då va ja först bjuden på midda.. men sen, nä då bara ändrar vi oss o tar tillbax inbjudan, får man göra så? värsta dissningen alltså.. jäkla karlar, varför finns dom?
fast vem behöver karlar? jag ha ju värsta fina lägenheten nu ju.. o de e en etta, så de ryms iaf inga karlar, de e ja o katten forever.. no more J in my fucking life!
fast en kall lägenhet.. men vill man va fin så får man lida pin heter de väl? fast e de verkligen tänkt att ja ska lida pin för att läggan ska va fin? hm..

appropå o va fin.. nu är beach -08 jääkligt nära.. nu äre bara o börja deffa... fast ja vete fan om ja kan äta mindre än jag gör just nu.. har ni sett på "du är vad du äter"? skulle ja va vad jag åt skulle jag va en vandrande vällingsbunke.. ja ha seriöst inte lagat midda på 2 veckor, jag ha levt på välling o havregrynsgröt, morron  midda kväll.. varför då undrar vi ju såklart.. för ja bantar? har skittaskig ekonomi? går på konstig diet? nää.. för ja e så sjukt lat... jag ha ju vart i sollefteå på praktik i 8 veckor.. kom hem te övik för 2 veckor sen.. o ha fortfarande inte orkat gå på affärn o handlat så ja ha nå basvaror i min kyl.. därav blire välling.. tror ja ska åka på willys imorrn o handla.. börjar lessna lite nu..

men iaf så blire hårdträning nu, beach -08 o ja ska va läcker i min bikini.. heja heja ut o jogga med mig.. lite spännande o jogga nu föresten, när de fortfarande e rätt många isfläckar ute på vägarna... tur ja snart är sjuksköterska, jag vet ju vad ja ska göra om ja bryter benet Blink

nä nu ska ja sluta babbla o ägna mig åt vettigare saker.. hörsaa


Kommentarer
Postat av: anette

Du är fin som du är Emma! Du behöver inte tänka på någon Beach- 08...du kommer ta killarna med storm ändå;-) dessutom har du en mysig lägenhet...KRAM

2008-03-29 @ 00:35:27
Postat av: Stoffe

kommer också behöva handla..hör av dej

2008-03-29 @ 01:07:13
URL: http://www.stoffevikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0