engelsklektion kanske?

jag bjuder gärna på lite gratislektioner :)  Totalt logiska meningar, eller vad sägs?

Får jag köra om dig?   - Sheep I drive if you?


Vart tog vägen vägen? -   Where took the road the road?


Behåll växeln, det är jämnt. -   Keep the gear, it is level.


Det killar!   - It boys!


Jag har fått sendrag i min vad.   - I have got latepull in my what


Han är bortrövad   - He's away-assed


Oj, min tunga slant! - Oops, my heavy coin!   


Sköt om dig!   - Shot around yourself!


Se dig inte om!   - Look you not if!


Ta dig i brasan!   - Take yourself in the fire!


Vad är du för en, jag känner inte igen dig! - What are you for a one, I don't feel again you!


Gör inte om det!   - Do not if it!


Vill ni har påtår?   - Do you want on toes?


Du är avskedad.   - You are offspooned.


Slå upp ett glas mjölk!   - Beat up a glass of milk!


Motvind   - Against attic


Var god skriv under den förtryckta blanketten.   - Please write under the tyrannized blanket.


Den har pajat   - It has pied


Ett ögonblick   - An eyelook   


Raka sig.   - Straight oneself.


Far åt helvete!   - Father to hell!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0