fejen så sjong ma..


.....att JAMTLANS DE E LANNE VÅRT!I tusen år ha mahaddè,
hållè därför hårt. Ler ta den friheit som fedran ein gang at oss ga!
Hen ske ma lava å minnes allt, som fedran oss sa...


ja jag vet faktiskt inte varför ja ha sutte o nynnat på jamtlandssangen hele dan... kanske för ja ha sån sjuk hemlängtan.. ja vill åka skoter, o så vill ja åka långfärdsskrisdskor på storsjön... fatta va ja sakna da!

men ha ja tänkt o flytta hem? näää.. ja ska tydligen bo i västernorrland ja.. ja e lite knasig...

ikväll ska ja leka me C1. vi ska leka "titta på meldifestival andra chansen o äta paj o godis o party party"-leken. de ska bli sååå kul. igår lekte vi "titta på så ska de låta o äta chips"-leken... camilla, de e tur vi (eller iaf du) ska flytta.. för om vi ska leka dom här lekarna varje gång vi ses så kommer ju vi bli toktjocka av allt godis o chips hihi

som ni märker ha ja absolut inget vettigt o säga idag, ja kände bara för o blogga lite.

idag ha ja städat.. så nu e de fiiiint här... o vet ni.. ja vill aldrig flytta från min lgh juuuuu.. får man ta me den till sundsvall?? de kan ja väl få? för ja ha ju ändå ingenstans o bo där ju... hm.. fast ja ha inte helt bestämt mig än egentligen.. när ja berätta för öviksplatschefen att ja fått erbjudande i s-vall oxå så kom hon me ett erbjudande o höja lönen (inte riktigt lika mycke som s-vall, men nästan) o att ja skulle inte behöva va på 6an, utan de fanns visst jobb på andra avdelningar oxå :P så nu vet ja ju inte igen.... har till freda på mig att bestämma mig..

äh, de va inte de den här bloggen skulle handla om.. camilla kom nu, ja e hungrig!!!!!!


kram kram mina kära vänner!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj va vi lekte å va kul det var!! har alltid lika roligt med dig Emma, hoppas vi hinner hitta på en massa roliga saker till innan vi(jag) flyttar...Kraaaaaam!

2008-03-09 @ 22:05:42
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0