kök

happ, idag ha man då haft den näst sista föreläsningen på utbildningen.. imorrn är sista, sen vetni, då ha ja lärt mig allt ja ska kunna som sykkepleije.. katastrofmedicin stod på schemat om ni undra Glad

sen när ja slutade då skulle ja minsann hem o bygga ihop mina nya kökstolar o bord.. bordet gick ju bra, de gick inte o gå fel.. men stolhelvetet.. shiiiiiit va klurigt de va. jag tror jag gjorde alla fel man kunde göra, satte bitarna på fel ställen, tog fel bit, vände dom åt fel håll.. ja tror ja ha seriöst skruvat ihop den första stolen 7 ggr innan de såg ut som en stol. jävla ikea som e en liten legoaffär som bygger saker där inte bitarna passar ihop... men skam den som ger sig.. o inte tänkte ja be nån om hjälp heller, för ja e ju helt övertygad om att jag kan allt.. o de kan ja oxå.. utom o läsa ikeas ritningar.. så efter att ha lagt bort ritningen o börjat göra de som kändes mest logiskt istället så står de faktiskt ett köksbord och 4 stolar i mitt kök just nu.. de e såååå fint.

sen skulle ja då ställa in den nya servisen i skåpet.. o först had ja då plockat ut mina gamla tallrikar, för o få plats me den nya alltså, men då va problemet att de nya tallrikarna va större, så ja råkade stöta ut ett glas som stod på kanten.. o de gick i 1000 bitar.. men men, hade man inge o göra innan så skaffar man sig.. så de va bara att plocka glasbitar.. sen la ja dom så fint i en påse o la i soppåsen.. 2 timmar senare skulle ja gå ut me soppåsen.. o va tror ni lilla emma lyckas me då? jo ja tryckte ner det översta papperen i påsen med handen, så ja skulle kunna knyta ihop den.. o lyckades ju såklart skära upp halva handen.. ajajajaj.. blodigt blev de.. men men, lite svinn får man väl räkna me Glad

nä nu ska ja sätta mig i ett hörn o stirra på min telefon.. jag väntar på ett sms.. o som jag väntar.. ska de va så jäääkla svårt o svara på sms? hmpf.. ja tydligen... hörsaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0