1 månad

en månad kvar nu!!!!! tills jag blir färdig sjuksköterska!

och vad i hela friden tänkte jag med när jag tackade ja till o jobba på 7an? jag kan ju ingenting!!! jag vill inte va sjuksköterska, jag vill bli byggnadsingenjör!!! usch.. jag har riktig panik nu!! gaaahhhhhhhaaaaahhhh

idag var vi på obduktion.. och där gick min gräns.. huvva. jag ha aldrig trott mig vara känslig för nåt, alltså, jag kan torka bajs o spya o piss o allt, o när jag hade mina veckor på operation tyckte ja de bara va spännande o titta på o intressant.. och sår tycke jag är jätteintressant.. men obduktion.. där gick min gräns.. jag tyckte de va riktigt äckligt.. mådde illa o trodde ja skulle spy.. o lukten.. näe huvva.. de va läskigt, aldrig mer detta

o appropå mitt förra inlägg, näe ja e inte så arg, ni behöv inte oroa er (förutom vissa då harkel harkel, de som känner sig träffad kan ju ta åt sig) jag är bara väldigt upprörd över folk som inte kan skilja på rätt o fel. men de e ju bra att jag får veta så här i efterhand vilka jag kan lita på..

och för dig som läser denna blogg i syfte att få lite smaskigt skvaller o bygga vidare på till ert nästa skvallermöte kan ja ju säga att, idag ha jag vart synlig uppe vid sjukhuset, vem vet vad jag gorde där? kanske jag har en kärleksaffär med en snygg AT-läkare? ellr kanske jag skulle göra grav-test, jag kan ju va med barn med eran kompis? eller varför inte den här,  jag kan ju ha vart hemligt gravid i 9 månader med erna kompis, o nu vart o fött denne bäbis? eller så kanske jag var där som en backup, när jag egentligen skulle till ett hemligt möte på andra sidan av stan, men ville bara ha som alibi att jag setts vid sjukan.. vem vet vad ni kan få ihop för smaskiga detaljer av detta ;P

vadå, jag överreagera? nääääää

hörs då kära vänner!!
puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

cooolt!! o lagom till löneförhöjning med=)

2008-05-06 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0