alla älskar emma

hm.. eller kanske inte

ja tyckte de va dags för en uppdatering, jag förstår att ni väntat på den.. inte kunnat sova utan sutte dag o natt vid datorn o stirrat på min bloggsida o tänkt "vart äääär hon??" men nu kommer den, håll i er:

för de första vill ja bara påpeka att jag tycker att bredbandsbolaget suger K.. oj hoppsan sådär får man ju inte säga..  jag menar så klart att ja tycker bredbandsbolaget är ett mindre kompetent företag..

i torsdas, för en vecka sen alltså så la bredbandsbolaget ner min lina helt.. alltså både telefon, internet o tv-kanalrena.. ååååh va roligt tänkte emma då.. första gångne ja ringde så sa dom att de skulle ta 24 timmar o laga det.. jahapp tänkte ja, då väntar ja snällt 24 timmar.. efter 2 dar funkar de fortfarande inte.. så då ringe ja igen.. då skulle de ta 5 dar!!!!!! fuck you tänkte emma då, men väntade snällt i 5 dar.. igår kom en gubbe, skruva lite o sa: jahapp då kan du surfa o ringa då.. då vart ja förbannad.. tog de verkligen 5 dar o skicka hit gubbjäveln? varför kom han inte dag 1??

jag e faktiskt mitt uppe i slutfasen av min utbildning, o e i rätt stort behov av internet, för att uppdatera mig om ja blir en legitimerad sjuksköterska eller inte på torsda..

så den här veckan ha ja som fått göra som dom gjorde på forntiden.. vara ute i verkligheten o träffa verkliga människor.. de va lite läskigt.. men de funka ;)

för övrigt funkar fortfarande inte tvn..

men jaha, uppdateringen av mitt liv..

händer inte så jäkla mycke.. e tokledig från skolan nu.. så den här veckan ha ja mest lekt me camilla.. o ja ha lärt mig o spela volleyboll.. ja kommer va kung på de innan sommarn e slut..  o nu är de 6 dar kvar till min examen :)

byggt ett jordgubbsland ha ja gjort oxå.. så kom o ät jordgubbar me mig i somar nu då :)

nä nu ska ja ut o leka me grannen lite

puss o krAM!




Kommentarer
Postat av: Camilla

ååå volleyboll..jag vill också spela=) imorrn syns vi..yeeey!=) Kraaaam

2008-05-30 @ 21:09:19
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: anette

Alla klagar på bredbandsbolaget. BYT

2008-05-30 @ 21:43:16
Postat av: Sarah

äntligen kom uppdateringen*s*
byt bolag!!

2008-05-31 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0