c-uppsats, katt o grannar

jahapp nu va helgen slut igen... jag börjar se ett mönster att jag oftast bloggar på söndagar..

i fredas hade vi examination på C-uppsatsen, o den e GODKÄND!!!!!!!!!! lite justeringar i texten ska göras, jag är tydligen inte så duktig på svenska visade det sig haha, men inga stora kompletteringar.. känns så jäkla skönt!!! fast lite sur e ja på våran handledare, sista handledningen vi hade sa hon att vi skulle byta referensteknik, så efter de satt jag i 3 timmar o ändrade referenser i uppsatsen.. sen kommer vi på examinationen, o då säger examinatorn att de hade vaert bättre o haft en annan referensteknik (den vi hade innan, så 3 timmars jobb totalt i onödan morrr)

igår jobbade jag, 7-16.30.. va skiiiittrött när ja kom hem o ville bara sova.. sen så visa de sig att min kära granne hade fest o ville aj skulle komma förbi.. så ja tog me mig camilla o jörgen o knata dit.. de va kul.. så ist för o lägga mig tidigt o sova så gick ja o la mig kl 3 inatt,,, huuuga va trött ja e idag..

idag ha ja vart o hämtat en liten katt, 3 år o sååå himlans söt.. så nu ha sigge en kompis... men tråkig e hon, hon ha legat under soffan nu i 2 timmar.. o sigge ligg bara o tittar på henne.. dom ha inte flygit på varann än iaf.. så ja vi får väl se hure går

näe nu ska ja gå o göra sigge sällskap o lägga mig o titta på katten...

hörs

Kommentarer
Postat av: Camilla

Går de bra me kissemissen? kommit fram från soffan ännu? =) Imorrn kommer jag hem igen..bra va? Måste ju få se de nya tillskottet då...Nu ska jags nart iväg på kurs i lyftteknik, som om jag inte skulle kunna de redan:P Kram på dig vännen!

2008-05-19 @ 11:57:37
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Sarah

Men tänkt snart är du syrra;) fatta vad tiden har gått fort!!usch. hoppas det blir slutstrejkat snart nu så ni får den lönen ni förtjänar!!!annars kan du öppna en privat motagning a la´sarah;P

2008-05-19 @ 14:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0