facebook, igen

haha ja jäklar.. denna sida varas enda funktion är att spamma folk me udda inbjudningar o samla flest vänner innan man dör.. o jag menar okej att hålla kontakten me gamla kompisar.. men gamla "icke-kompisar" då? varför i hela friden skulle ja vilja ha dom på min lista.. jag tyckte inte om dom då för 10 år sen, o ja lär ju knappast va sugen på o umgås me dom nu heller.

en gammal bekant la till mig som vän, eller addade, som de heter på FB-språk haha.
grejen är ju att han o ja strulade en gång för 10 (!!!!!) år sen.. sista april -98 va de till o me, så exakt 10 år sen.. o efter de va ahn värsta sktistöveln ju, jag va ju så ung o kär, o han bara dumpa mig, he broke my heart (ja i den åldern är de inte så svårt o få hjärtat krossat faktiskt, de krävs rätt lite)
ja o nu ha han då lagt till mig som vän o skicka massa mail, haha att ja kan ju komma förbi om ja e hemma o ta en kopp kaffe tex... hahahahaha ja förmodligen, In real life vete fan om ja ens skulle hälsa om ja träffa han på stan, o inte fan skulle ja dricka kaffe me han hahhaaha

ja, men sen, samma dag, (de hände mycke på facebook för 2 dar sen haha) då jäklar la en annan gammal vän till mig. MIN gamla ungdomskärlek! vi var tillsammans hela högstadiet o var så kära. han va den första grodan ja kysste, o han visade sig vara en riktig prins oxå.. så himla gullig vi va då på den tiden. han va de däremot jätteroligt o höra från

så shit alltså, jag ha blivit påmind om mitt gamla liv nu i dagarna.. 10 år sen.. de känns som ett annat liv.. o ändå känns de som nyss..

nä nu äre första maj hörrni! ut o demonstrera! kämpa för rättvisa, frihet, jämlikhet, o all makt åt sahlin, vår befriare!!!!


arbetets söner sluten er alla............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0