help önskas

ja nu ha ja en önskan här..
om 18 dar tar jag min examen... och jag har en önskan.. om nån har ett nedladdningsprogram och en CD-bärnnare på sin dator får ni gärna tillkännage detta.. för jag har en önskeskiva, men den skivan finns inte, det är 8 låtar, låtar som har haft rätt stor betydelse för mina 3 år (som egentligen är 4 men ett år räknas inte eftersom jag hade uppehåll då) på denna utbildning och i denna stad. de låtarna vill jag ha på en skiva, som ska heta

"EMMA, EXAMEN 5/6 2008"

den ska innehålla de här låtarna:

sällskapresan, suntrip mot solen- sällskapsresan

Gabriellas sång - Helen Sjöholm

Den bästa dagen- Marie Fredriksson

Ska bli sjuksyster jag- sånger om kvinnor

Dead ringer for love -Meatloaf & Cheer

Delirium - Lena Philipsson

Superheroes- Edguy

Äntligen på väg- Håkan hellström

Feel - Robbie Williams



kan nån hjälpa mig me det? please?

Kommentarer
Postat av: Sarah

hmm.. kör med bitlord.skulle kunna ladda ner men våran brännare är lite crazy..hamnar bara på hårddisken..

2008-05-19 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0