idag är en bra dag

idag har vart rätt bra dag..

men först må ja ju säga en sak, att jag är före detta innehavare av östersunds mest eftertraktade lägenhet, titta på länken..


http://www.op.se/parser.php?level1=161&level2=713&id=909129

den lägenhet som det handlar om i artikeln, de e MIN o andreas gamla lgh i östersund, de ni ;)


lite fränt..

jaha, i övrigt har dan vart kanooon! imorse, eller förmiddas kanske de heter, hade vi S-HLR examination.. så nu ha jag totalt 2 saker kvar o göra på hela min utbildning, Examinera C-uppsatsen och katastrofmedicin-övning.. så nu e ja så fullfjädrad sjuksköterska som ja bara kan bli (och känner mig som en vilsen tomte i hallonsnåret typ)

så på lunchen va jag o carro o käka på Harrys, för att fira att vi va klar med C-uppsatsen.. o jääääklar va go mat de va.. jag ha nog aldrig vart så här mätt i hela mitt liv, kl e nu 21.32 o ja e fortfarande mätt..

sen va ja o camilla på stan o letade examensklänning.. o jag kommer nog få gå naken på min examen.. de finns inte en enda fin klänning i hela stan.. bara en massa fula blommiga mönster, eller skrikiga färger.. vi va till o med in på lindex o på miranda o letade.. DÅ har man verkligen försökt..

så istället för o köpa klänning kom jag hem med 5 st pelargoner, så nu ska de planteras blommor i krukorna ute på bron (ni vet, den bron ja kliver på när ja går ut genom dörren, fast jag inte har en vallgrav runt huset)

så jag kanske kan ha pelargoner runt kroppen på examensdan

nä nu ska ja snart gå o sova.. imorrn ska de jobbas o sen blire kubb o grillning!

på sönda ska ja ut o fiska.. må ju se till att katta får nån mat :D

hörsa!!!

ps, förresten, ja nettan de kommer en ny lek inom kort, ska filura.. fast ja e rätt besviken på er, 59 besökare o 3 som vill va me o leka?? illa.. men ja ska fortsätta leka, de e lungt nettis ;)

KrAmAr!

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till att du e klar med c-uppsatsen!!!:-)

2008-05-10 @ 10:07:14
Postat av: sarah

men gud vad härligt!!snart är du där=)
o fränt med lägenheten!

2008-05-10 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0