ja

nu va de länge sen ja skrev nåt spännande! bäst ja skriver lite blogg =) de e ju jobbigt o blogga på 3 olika bloggar haha

helgen kan vi ta först!

lördan va en sån där sjukt bra dag, jag jobbade 7-12, sen cykla ja hem i det superfina vädret, o fixa o donade ihop lite kycklingsallad, sen plantera ja pelargoner för fulla muggar ute i solskenet.. onär ja va klar me de så vips så plantera ja om alla mina blommor jag ha inne, o sen vips va ja klar me de o satte igång o städa..

sen va de dags för middasbjudning o kubbparty :) fast jag höll mig till sockerdricka o fanta hela kvällen, för de e ju så jobbigt o va bakis så de orkade ja inte me

va skiiitkul, o kanonväder. men solen tog slut runt 21 ungefär så då gick vi till MP på fest, o där va de mycke folk :) o de va samma gamla vanliga visa, haha jag berättade för bengis o jonas o siri o jonnie på vägen dit exakt vad alla skulle säga, och jag lyckades få rätt på allt.. betyder de att jag kansk borde byta umgängeskrets? haha

min förutsägelse va iaf att K skulle komma fram o säga: förlåt emma att jag inte bjöd dig på min fest (alltså han ha dragit upp de där nu varje gång han träffat mig, o den aktuella festen inträffade i januari.. OBS de e inte jag som drar upp det, utan HAN haha nån gång får man ju tro att jag kommit över de där)
o sen skulle RB komma fram o säga nåt i stil med: emma du e så sööööööt, frå  jag inte bjuda ut dig nån gång?
o sen skulle en viss dam blänga elakt på mig hela kvällen.. och minsann, jag borde bli spådam, jag hade rätt på alla gissningar haha

sen gick  vi iaf på harrys.. o nu e de bevisat, jag ha haft rätt hela tiden, de e harrys som gäller.. visst alla går på statt,  FÖRST men senare på kvällen runt tolv, då inser alla hur värdelöst de e på statt o kommer ner på harrys..

träffade även en viss person som jag inte får hänga ut i min blogg (ni som såg kommentarerna vet varfrö, o ni som missade dom, dom e raderade, ni får helt enkelt leva i ovisshet) men vi kan ju avslöja att han börjar på JO o slutar på EL mwahahahaha men jaja jag får väl välkomna denna JO+EL som ny bloggläsare av min blogg verkligen JÄTTEKUL att du är här o läser
;P

o han e ju jäkligt mogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

träffade en massa annat skojsigt folk oxå som ja inte sett på länge.. helkul kväll.. o fruktsoda de e bra grejer

söndan va rätt trist, blåsigt som fan, ja o camilla hängde här hemme i ås o tog de allmänt lugnt,, tänkte gå på prommis, men de va inge roligt väder.. igrå va ja ledig, o försökte mig på o skruva hyllplan.. de gick mindre bra.. hyllan rasade ner.. o de va den ovanför sängen, tänk om ja legat i den när den rasade, då hade ja ju dött juuuu

men nu ha ja lärt mig att jag har en gipsvägg, o då må man ha gipsskruvar.. o de ska en snäll en ante komma o hjälpa mig med imorrn.. så då blire hyllor på emmas vägg..
igårkväll va ja uit på prommis med 21.5. o jag hade värsta ont i nacken, så han skulle va snäll o massera min nacke.. men han va inte så bra på o massera, så idag ha ja typ 100 ggr ondare i nacken än va ja hade igår.. så idag ha ja smörjt på Zoon-salva.. som jag sedan insåg hade utgångdatum juli 2006.. hm.. undra hur bra de är....

idag ha ja o carolinn förberett vårt opponentskap...

o nu ha ja absolut inget mer o säga...

o just ja, jag ha ju glömt att jag ska hitta på en lek åt dig nettan.. hm.. den kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0