less på folk så ja vill bara kräkas

jävla kärringar

varför de nu då? jo för ja e så förbannat less på den där jävla skvallermaffian, som inte har nåt bättre o pyssla med, än o sitta o hitta på saker o skvallra om saker ur tomma intet, för att ha nåt o roa sig med. alltså, jag känner vissa av dom, en del mer o en del mindre, men hälften av detta sällskap känner jag inte, och har ingen som  helst lust o lära känna heller, och ändå sitt dom o bara snackar så jääääkla mycke skit o pratar om saker dom inte har en jävla aning om. jag tror dom helt seriöst samlas ett gäng på 4-6 grabbar en gång i veckan, o går igenom allas telefonlistor, o betar av varenda jävle på listan med ambitionen.
jaha vad ska vi hitta på för nåt o skvallra om den här personen då?

och alltså, de e helt ok att folk vill prata om mig o så.. jag menar, alla kan ju inte tycka om mig.. men håll er för fan till sanningen då.. o de e ju helt betydelselösa saker dom sitt o säger oxå.. saker som ingen annan än jag har med o göra.. o de värsta e ju att jag själv ha ju vart så förbannat dum, o de få i detta sällskap som jag faktiskt känner.. dom har jag ju berättat saker för, o bett om råd av o så.. o de va ju förbannat korkat av mig.. o säga nåt till nån i den där jävla umgängeskretsen, o tro att dom skulle lyckas hålla de för sig själva.. nä såklart ska dom ju genast samla ihop sig o skvallra om senaste emma-nytt.

så sjukt!!! e mitt liv så jävla intressant att folk inte har nåt bättre för sig än o prata om mig..  o om dom nu har det behovet.. fan välj nåt intressant o prata om ist.. jag ha gjort många dumheter, misstag, oigenomtänkta saker i mitt liv. bara o plocka o välja lixom av smaskiga detaljer.. men näe, de räck lixom inte, utan hitta gärna på egna saker, rena lögner!

dumma jävla idioter kan ju hålla sig borta från mig

eller ett annat förslag. om dom nu får sån abstinens, o bara inte kan hålla sig från o prata dumheter om mig.. då kan dom väl sköta det lite diskret, o inte samla hela bunten, o stirra ut mig på krogen, o viska, o sen en o en komma fram o berätta vad dom sagt.. då äre bättre o låtsas som ingenting o bara vara.. jävla dumheter!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Du får inte bli så arg emma, blir ju lite rädd då
:(
*kramar om*

2008-05-04 @ 22:33:25
Postat av: Anette

Blir arg när jag hör sådant här. Jag älskar småstäder men nackdelen med dem är att det skvallras mer än i större. Har folk inget bättre för sig. Försök att inte bry dig...dessa personer är inte värda det...det är du som mår dåligt av det och inte dem. Man blir ledsen o besviken med all rätt på sådant här. Och Varför skvallrar vissa...ofta för att de är avundsjuk på den de skvallrar om eller känner sig underlägsen. Du är en stark kvinna, du vet vad som är sant i ditt liv...försök att inte lägga energi på dessa personer. Det är inte värt det!
Ta hand om dig min fina vän
Kram, kram

2008-05-05 @ 16:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0