update igen

this is my life:

  •  om 34 dar blir jag färdig sjuksköterska
  • det är inte helt tomt på karlfronten kan avslöjas..hade rätt trevligt sällskap i hamnen igår..men vi vet ju hur sånt där slutar.. jag ska hålla mig undan.. men de e väl inte mitt fel att alla har fått så förbannat mycke vårkänslor.. men nu är ja i ett sånt där läge då förnuftet säger en sak.. o vete fan vad som styr säger en annan..mer update läjter on
  • jag o sigge har bestämt oss för att vi ska skaffa barn.. sigge behöver verkligen sällskap.. han e sjukt jobbig o bara skriker o kräver enormt mycke uppmärksamhet.. ja trodde de skulle gå över, men nu ha de lix gått 3 månader nästan.. så ja tror de blir en till familjemedlem snart.. om nån har en katt te övers får ni väääldigt gärna hojta
  • c-uppsatsen går förvånansvärt bra ändå.. alltså, jag fattar itne va alla andra ha gnällt i när dom skreve den.. de e ju superkul o går jätebra.. så endera så gör jag o carolinn helt jävla fel, eller så e vi förbaskat duktiga haha. vi sitter aldrig på fritiden, bara på dagtid mellan 8-15.30. har inte lyft ett finger o gjort nåt hemma på kvällarna.. o ändå ligger vi väldigt bra till jämfört med andra grupper..
  • lakritspuck är en förbaskat god glass
  • jag har fått nya grannar, i båda lgh ovanför mig
  • nå mycke roligare än så har jag inte i livet
föresten har jag skrivit en lång lång berättelse om mitt liv.. den är just nu på 8 a4 sidor i word.. o ja ha bara blivit 17 år än så länge.. kanske den kommer o publiceras här inom kort.. eller så får den ligga kvar i mina dokument här på datorn.. märks väl

hörsaaa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jasåså du..nu blir jag nyfiken jue..;) Du du du...nu finns de bilder på bloggen på vår nya lägenhet..eller ska man kalla det arbetsplats??:.*skratt* saknar dej mä, vi får ´nog hitta på nå skoj när ja kommer hem...du, ja å camilla...
kramar i massor, hoppas du har en bra helg...oj oj vilket långt kommentarsinlägg detta blev...nästan en hel novell..Kram kram=)

2008-05-03 @ 22:36:51
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0