1 advent

om en vecka äre 1 advent.. så snart må ja börja gräva i mina lådor o skåp o leta rätt på adventstakarna o grejs.. hm.. hm.. tror min julstjärna gick sönder förra året.. om ja inte minns fel



igår va ja o bengan o jonas o bada o relaxa.. attans va skönt de va, men man blir så trött efter o ha bastat o badat.. får väl se va ja o bengan ska hitt på ikväll

i övrigt e ja inte ett dugg sugen på o blogga mer så ja skiter i de här

men ni ska ju få dagens låt oxå! den här låten tillägnar ja helt klart mina kära grannar, R o P, kommer alltid tänka på dem när ja hör den... mest beroende på att alla fester me dom så spelas denna på repeat non stop.. o dom ha ju så himlans snygg dans till den oxå

party party då people!

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, jag har också för mig att din adventsstjärna gått sönder för det har min med :-D

2008-11-22 @ 15:04:07
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0